JRAK (Jurnal Riset Akuntansi dan Bisnis) (e-Journal)
Vol 8 No 1 (2022): JRAK Jurnal Riset Akuntansi dan Bisnis Januari 2022

Pengaruh Harga dan Kualitas Pelayanan Terhadap Kepuasan Konsumen Di Kandang Kopi Tasikmalaya

Monika Sutarsa (Politeknik LP3I Kampus Tasikmalaya)
Arip Budiman (Politeknik LP3I Kampus Tasikmalaya)
Yudi Kurniadi (Politeknik LP3I Kampus Tasikmalaya)



Article Info

Publish Date
31 Jan 2022

Abstract

This project aims to see the effect of price and service quality on consumer satisfaction. The independent variable used is a sample of the variables used is standard operating procedures. The population in this project is members or consumers who come more than twice to use with a total of 50 consumers. The data collection technique was carried out using a study questionnaire, while the data analysis technique was using SPSS. The results of this study conclude that price and service quality have a positive and significant effect on consumer satisfaction at Kandang Kopi

Copyrights © 2022






Journal Info

Abbrev

JRAK

Publisher

Subject

Economics, Econometrics & Finance

Description

Jurnal Riset Akuntansi dan Bisnis (JRAK) diterbitkan oleh Politeknik LP3I Bandung bekerja sama dengan Program Studi Akuntansi Politeknik LP3I Bandung secara berkala (setiap enam bulan). Tujuan jurnal ini adalah untuk mempublikasikan hasil riset maupun pemikiran akuntansi dan atau keuangan yang ...