Jurnal Manajemen dan Bisnis (JMB)
Vol 4, No 1 (2023)

ANALISIS PENERAPAN STRATEGI BAURAN MANAJEMEN PEMASARAN TERHADAP PRODUK TABUNGAN UNTUK MENINGKATKAN JUMLAH NASABAH PENABUNG PADA BANK SYARIAH INDONESIA (BSI)

aulia gusvita (perbankan syariah, fakultas ekonomi bisnis islam, universitas islam negeri raden intan lampung)
Syifaus Salwa (Universitas Mitra Indonesia)



Article Info

Publish Date
01 Feb 2023

Abstract

Abstract Business  activities  are activities  that  require  serious  understanding,  starting  from planning what will be done, the implementation stage and the stage of monitoring a business being run. In running a business, the important task of marketers is to be able to provide what is needed by the community, both consumers and customers. In order for a business or business that is run to be successful, it would be nice to have an  appropriate  competitive  strategy.  This  study  aims  to  provide  a  study  and analysis of the marketing mix strategy (Marketing Mix) in the sharia perspective. The results of the study show that produ

Copyrights © 2023






Journal Info

Abbrev

JMB

Publisher

Subject

Decision Sciences, Operations Research & Management Economics, Econometrics & Finance

Description

Jurnal Manajemen dan Bisnis (JMB) adalah jurnal ilmu hukum yang diterbitkan oleh Fakultas Hukum Universitas Mitra Indonesia. Tujuan dari JMB untuk menyediakan akses terbuka penuh terhadap jurnal dan isinya sebagai bentuk dukungan terhadap pertukaran pengetahuan secara global dengan menjadikan hasil ...