Publikasi Riset Mahasiswa Manajemen
Vol 4 No 2 (2023): Publikasi Riset Mahasiswa Manajemen

Pengaruh Harga, Kualitas Produk dan Kualitas Pelayanan terhadap Kepuasan Pelanggan Omah Kopi Rupa Palembang

delsa putri adriana (universitas MDP palembang)
Retno Budi Lestari (Universitas Multi Data Palembang)



Article Info

Publish Date
10 Apr 2023

Abstract

The purpose of this study was to analyze the effect of price, product quality and service quality on customer satisfaction at Omah Kopi Rupa Palembang. This study used a data collection method using a questionnaire and using an interval scale with a total sample of 276 respondents. This type of research uses quantitative research. The data collection technique uses a sampling technique with a probability sampling technique with the SPSS version 26 statistical test tool. Based on the results of the study, the variables of price, product quality and service quality have a significant effect on customer satisfaction at Omah Kopi Rupa Palembang.

Copyrights © 2023






Journal Info

Abbrev

prmm

Publisher

Subject

Economics, Econometrics & Finance

Description

Pulikasi Riset Mahasiswa Manajemen (PRMM) adalah jurnal ilmiah untuk mempublikasikan hasil penelitian dan pengembangan gagasan para mahasiswa dalam bidang manajemen, ekonomi, dan kewirausahaan. Jurnal ini terbit 2 (dua) kali dalam setahun (April dan November) dan bertujuan untuk menyebarkan ...