EBISMEN Jurnal Ekonomi Bisnis dan Manajemen
Vol. 2 No. 4 (2023): Desember : Jurnal Ekonomi, Bisnis dan Manajemen

Pengaruh Word Of Mouth, Harga, dan Kualitas Produk Terhadap Keputusan Pembelian Produk di Abadi Digital Printing Kota Kediri

Vrisca Falelia M (Universitas Islam Kadiri)
Baju Pramuntoko (Universitas Islam Kadiri)
Agung Pambudi Mahaputra (Universitas Islam Kadiri)



Article Info

Publish Date
06 Oct 2023

Abstract

This research aims to analyze the influence of word of mouth, price and product quality on product purchasing decisions at Abadi Digital Printing, Kediri City. This type of research is quantitative research. The sampling technique in this research was using the Accidental Sampling method. This research uses analytical techniques of validity test, reliability test, correlation coefficient test (R), multiple linear regression test, T test, and F test. The results of the research show that there is an influence of word of mouth, price, and product quality on product purchasing decisions in eternal digital printing in the city of Kediri.

Copyrights © 2023






Journal Info

Abbrev

EBISMEN

Publisher

Subject

Economics, Econometrics & Finance

Description

Jurnal yang ditujukan untuk publikasi artikel ilmiah yang diterbitkan oleh Universitas Maritim AMNI Semarang. Jurnal ini adalah Jurnal Ekonomi Bisnis Dan Manajemen yang bersifat peer-review dan terbuka. Bidang kajian dalam jurnal ini termasuk sub rumpun Ekonomi Bisnis Dan ...